underbar lördag

shoo! ligger i olivias säng nu tsm med henne och ange, haha inte alls trångt faktiskt fast även datorn står här. har inte skrivit på 4 dagar nu upptäckte jag, och det kan vara för jag haft väldigt mkt att göra i helgen och även i torsdags. fredags: började med att vi åkte till värmland med familjen kl 7 på morgonen, för att gå på everts begravning och sedan åkte vi hem igen, och jag va hemma i fagersta runt halv 9... eftersom en viss person tjatade på att jag skulle komma över till avesta så visst blev att jag åkte dit och va framme vid 10, va hos j och drack lite med olivia och ange, och sen drog vi ner och skulle käka, men blev att jag hamnade på krogen den sista timmen och tog en bärs bara, sen åkte vi hem till ep och sov. lördags: vaknade rätt sent, och drog direkt till v-ås från avesta för att möta alme, sedan gå hem till matilda och börja fixa oss, va inte där förs 6 ungefär, och började dricka vid 8 då brudarna kom.. Det va väldigt trevligt med mkt dans, ölspel och en hel del skratt alltså.. sen öppnade grannen mittemot dörren som också hade fest och vi med, så blev det som dubbelparty, sprang emellan lite där... sen kom och gick de folk hela tiden, men roligt var det.. vid halv 3 kom O och dom från sthlm och vi festade till 6 på morgonen, ganska slitet men värt! söndagen: va sjukt sliten när jag vaknade vid 8 och skulle gå upp och tvätta bort sminket, gick in i dörrkanten till och med.. hahaha tur de andra inte vakna. sen somnade jag om och vi vaknade vid 12 och klev upp.. sen ville bella stanna kvar och städa(HAHA konstig brud :D) och jag, matilda och ousman drog till stan och käka och träffa alme som jobbade, stackarn ;) va på stan ett bra tag och somnade sen när vi kom till m igen, och åkte med tåget hem vid 8.. hoppade in i duschen snabbt, och sen gick jag och mötte pontus och vi drog hem till mig och chilla och snacka skit tills 1-2 någon gång. jaaa, det var väll min helg, försökte kortfatta ännu mer men gick inte så bra, haha... (och bilder kommer upp så småningom från förra helgen OCH denna helg) ciao /ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0