galen helg

kan inte sova, så passar på och kolla runt lite överallt.
och sen hittade jag att min blogg är tydligen värd 2575 kr, haha!



fifan vilken helg!!!! allt jag kan säga nästan, och om vi va/ÄR slitna idag..
frdf hähä
fredag va vi iaf i fagersta o festa, först hos marc osen vidare..
avesta på lördag, blev fest o så, sen chill, sen blev de efterferre efter stan.
så vi va väll hemma i skogsbo runt 5, tungt för alme som va så jävla trött ;)

nu ska hon med tåget hem, och jag ska lägga mig och kolla på film, och vila.
fortf sjuk, så tur att vi har studiedag imorrn då vaaa! mmm , pussspusss
/E

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 20:27:35
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: du vet vem

blir flera gånger va ;)

2009-02-09 @ 00:23:48
Postat av: sus

sv ; haha men gullunge.

du ska alltid missa "d" i wakeupandlive

så det går aldrig och klicka på din

jävla blogg! haha ;*

2009-02-09 @ 01:53:39
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0