tummen upp för morgondagen.

tjena, har inte orkat skrivit för har legat hemma och degat de senaste dagarna.
har blivit en hel del film och sängliggande, lite skönt faktiskt, fortf sjuk dock. 

men vem kommer imorrn då? min kära vän almedina. lite jag längtar vaaaaa..
även om vi snackar minst en gång per dag i tele, så känns de fktup utan henne här.
så det blir en hel del skoj imorrn här i fagersta, och på lördag drar vi till avesta (y)

förresten så har the grudge 3 kommit ut, så den ska vi se, haha hon och jag alltså!
vi som är räddast för filmjäveln, måste helt enkelt kolla på den med varandra, sjukt.

nej jävlar, nu är klockan mycket och jag måste sova lite så jag orkar upp imorrrrn ;D
pusss /E



01.05
kan inte sova så...


- familj och vänner.
tycker du om dina föräldrar? Jag älskar dom.
vilken är din bästa vän? Almedina, och er som inte vet det, då känner ni inte oss. ;)
är hon/han lik dig eller olik? Utsidan är väll inte lika, men insidan har vi mkt gemensamt.
har du något syskon? Ja, 3 låtsas syskon och en halv bror.
kan ni umgås som vänner? Nja, beror på. de är yngre, så mer syskon för mig.
Vad är det bästa du vet? Att umgås med mina nära och kära.
Vad är det sämsta du vet? Att känna sig ensam tror jag fan.
vad vill du bli när du blir stor? Lycklig och vacker.
hur många kusiner har du? haha jag vet faktiskt inte, minst 4 iaf.

- ditt privata liv.
har du hånglat med någon som var över 20 år? Ja, det har jag gjort.
brukar du prata om sex med dina vänner? Ja, oftast så!
har du hånglat med någon som var yngre än dig själv? haha, aa.
har du varit otrogen någon gång? Nejfan.
äter du p-piller eller har du något annat liknande? yes!
tycker du om någon just nu? Ne
har du kysst/pussat någon av dina kompisar, om ja vilka? Det har jag, många!
har du legat på sjukhus? aaa
har du åkt ambulans? aafan
har du blivit stoppad av polisen någon gång? haha ja.
tycker du polisen gör ett bra jobb? inte för de mesta, men.
är du rädd för poliser eller något liknande? varför rädd? nej..
har du någon gång varit inblandad med droger? ja.
har du någon gång varit inblandad med soc? kan hända.
vad tycker du om homosexuella? Dom är inte nå anorlundare än hetrosexuella!
vad tycker du om bisexuella? ingenting speciellt.

- mat och träning.
tycker du om fisk/pasta/kött? Jafan :)
vilken är din favorit mat? tacos tror jag nog.
är du nyttig? hähä, inte på helgerna va ;)
tycker du om att idrotta? nja, gymmet funkar men.. min kondition (N)
äter du regelbundet? Vet inte, haha!
tycker du att du borde äta mer nyttigt? jafan, har iaf lyckats slutat med godis nu!
vill du väga mer/mindre? ja, några mindre kilon kanske va.


nu blire slå på film, sen sova! pusss igen då ;*


Kommentarer
Postat av: jessica

häääääääääääärligt ;D

2009-02-06 @ 09:55:27
URL: http://jjtr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0