datum..

jafan, nu när jag fixat bloggen litegranna så kanske jag bör skriva någon rad.
har haft fullt upp hela lovet som sagt och inte orkat skrivit, inte ens läst andras. :/

igår vare ngt i avesta, rätt dött... men festa iaf med roligt folk och umgicks så :)
bilder kommer här eller på bdb så småningom, om jag orkar lägga ut ;)

idag har jag jobbat med johanna, alltid lika ruuuligt ;) och sen hem, käk & duscha.
nu blir de o dra hem till marc och chilla, känns som evigheter sen liksom.

jag skriver mer imorrn eller ikväll, pussssogull /E

 bild från nyår... lite bra denise vaa!

Kommentarer
Postat av: mathilda

upp med fler bilder från nyår? :O

2009-01-06 @ 20:29:37
URL: http://heygia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0