whääääääääääk!

men orkar fan inte den här dagen :S:S
för de första har vi inte gjort ETT SKIT i skolan idag, bara setat framför datorn.

sen direkt efter skolan ska jag iväg på körgrej, och de slutar klockan 19.00
direkt efter det, så ska jag TILLBAKA till skolan, och ha utvecklingsamtal, daeeeeemn.
sen missar jag lasvegas o allt... fan spännande nu ju :( spela in de åt mig ngn!?!

och när jag kommer hem måste jag göra klart min samhälls grej som är tills imorrn..
som jag nyss kom på, annars skulle jag kunnat gjort den i skolan vafan........

seeeeeeyou! blessss
/E

Kommentarer
Postat av: Marju

jätte mkt gggggggrrrrriiisss haha :*

2009-01-28 @ 15:33:25
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0