galen kväll, natt och morgon ;D

men godmorgon för er, godnatt för mig? ;D
haha jag har inte orkat skrivit igår oså, men inte haft tid.
iaf så jobbade jag söndagen, fyfan värsta jobbdagen under dessa 3 år!
aldrig vart så stressigt, jobbigt, och sjukt med knas.. va helt enkelt för lite personal.

direkt när jag kom hem från jobbet, vid kvart i 7, så duscha jag snabbt oså iväg.
mötte alme vid servus, sen drog vi upp till jaime där sthlmboysen+ marc &branko var.
käkade lite med alme där, sen så drog hon iväg runt 1 och jag gick tbx till de andra.
setat och chillat, garvat, härjat nå sjukt mkt, så jäävla sköna grappar dedär alltså ;D
sen så kollade vi även på film vid 4 tiden, och sen snacka skit tills 8, då jag drog hem.

nu har jag letat och letat efter mitt jävla bankomat kort sen dess, men nej helt gone :(
och funtar på att försöka vara vaken tills de andra går upp, för ska väcka alme också.
haha, jaja får väll se vad jag hittar på, brukar kunna klara o va uppe länge va? mmm...

hörs då. ciao ;* /ewelina


ja acdc remix, som va bra just då när vi lyssna på den, nu bara helt sjuk ;p

Kommentarer
Postat av: besrat

haha blogg också ;) men du får ta bort filmen jag dansa till den låten :D

2009-07-13 @ 15:28:28
Postat av: pechy

åh jag måste komma till fagersta snart ju.. va hur längesen som helst nu ju :( :*

2009-07-13 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0