hemma igen :(

tjeena!
tråkigt att man är hemma i avesta nu igen, efter underbara dagar i sthlm! =)

måndags drog vi först till lägenheten, packa upp alla saker och drog ut.
drog till något café vid östermalm, as soft där och chillade med olli och ange.
haha, efter vi hade druckit våran latte, setat där ett tag och chillat så skulle vi dra..
men så blev det inte, han som jobba kom ut med en muffins delad på 3 till oss ;D
okey, satt kvar där eftersom oförskämt och slänga bort den, så tacka och tog emot.
efter 2 min kommer den andra snygga ut med en korg med bullar, riktigt stora också..
och lägger upp TVÅ var till oss och säger att han andra va snål som fan, hahahah..
fyfaaan, vi orkade ju inte käka upp dom, så dom kom ut med påsar så vi fick ta hem.
nog med det så sätter dom på en kärlekslåt skithögt och råglor och flinar, sweeet...

efter det när klockan va 11 ungefär så drog vi till hamnen och chilla ett tag
sen kom andré och danix förbi också, så gick runt med dom en sväng oså bara.
sen började klockan bli mycket, eftersom olivia skulle upp 6 dagen efter, så drog hem.
kollade på tv/film men somnade ändå inte förns 3 ungefär, och vakna 1000 gånger..

tisdag
gick upp 10 dagen efter och duscha, fixade oss sen mötte vi olivia och käka på kina, mmums!
sen efter vi käkat så drog olivia till jobbet igen och jag och ange ner på stan som va 10 m ifrån.
så jävla skönt att hon bor nära, för skapligt ont i fötterna man hade efter 7 timmars shopping.
hittade en hel del eftersom det var rea överallt, även på de nya kläderna, nice va!
kom väll hem med 15 plagg iaf, + plattång&smink vilket var nice, men nu saknar jag mina cash iofs.
tog en fika med bobby också, nej jag bara skoja, vi mötte honom på övergångsstället ;)
skulle han inte kollat på oss så skulle jag aldrig känt igen honom, inte ange heller, haha.
 (y)
shit nej orkar inte ens skriva nå mer för de är så varmt här inne,
men mer om kvällen sen!!!
nu ska jag iväg och bada och sola (?) även om man inte får färg, så ska de bli skönt..

hörsdå. ciao ;*/ewelina

bilder kommer också sen, från allt från 1 vecka tbx, till nästa helg.

Kommentarer
Postat av: oliviaa

aaaaaskul va de med bullarna hahah, sjuuukt! saknade er när ni droog hih:(<3<3

2009-07-04 @ 20:10:10
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0