löningsdag :)

tjena.
igår blev de umgås&snack med folk(orkarinterabbla), sen film med ep på film hela natten.
vi tjockade en hel del med "hjärtan"(chips) och cola samt fanta, ogott det var då ;D!
blev 3 gamla filmer, mr and mrs smith, monster till svärmor och sen den där mary.
tidigare på dagen så var jag duktig och gjorde mat till mig själv för en gångs skull ;D

marinerad/omarinerad fläskfilé pommes+dip.
ser gott ut va? :D

nej, idag vaknade vi sent, runt 1 tiden och gick upp, käka frulle och satt oss här.
fick min lön idag, lite glad jag blev, eftersom jag fått från förra samt denna månad.
och ändå har jag inte jobbat så jätte mkt, bara några gånger nu eftersom ja jobbar helger.

imorrn, söndag och måndag jobbar jag också, så kommer inte kunna göra ett skit i helgen.
det är väll ganska tråkigt, så får bli att umgås med folk som inte ska ut då, säkert upp till jaime.

nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen drar jag till fagersta om ett tag, haha. see you!
ciao;*/ewelina

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jooo du orkar ;) så jäkla trött på min musik o spotify har inte funkat på ett tag men nuså; D

2009-07-24 @ 16:36:39
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

svar; Tack så mycket ^^

2009-07-24 @ 18:54:42
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0