slitnast..

somnade klockan halv 8 imorse, och skulle upp klockan 10, känns som ja försov mig?
jo, men kom inte försent ändå för åkte med emelie dit som också jobbade idag (y)
och kan vara så att jag inte klagat så mkt på länge som jag gjorde idag, haha stackars dom.
men blir så när min hals är fukkad och när jag lyckats tappa bort 1 ½ ciggpaket, vafan :S
letade sönder imorse men hittade inget utav dom, väldigt illa, så köpte nytt under jobbtid..

kom hem för drygt en timme sedan och har bara degat här och kollat på bärbara..
blir att köpa en sån snart, för orkar inte med denna klumpiga datorn från 06, haha!

nu ska jag hjälpa Per att ladda hem någon skiva, sen bränna ut den, får ju cash iaf ;D
sen ska jag bara kolla på film och sova i tid, så jag orkar upp och jobba imorgon.
öppnar själv, och börjar vid 8, så lär ju gå upp senast halv 7 iaf, vilket blir ganska drygt.

ciao;* /ewelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0