streptokockbakterier igen..?

kan det vara streptokockbakterier(halsfluss liknande) som sist, förmodligen..
för just nu stämmer allt in på det som står på internet, om mina symptom.
"När du har halsfluss gör det ont att svälja. Du får feber och en allmän sjukdomskänsla.
Halsmandlarna sväller och blir ömma."
"Även bihåleinflammation och öroninflammation kan förekomma i efterförloppet av en halsfluss"
det är en utav de dryga smärtorna jag har.. alltså, sån här smärta är inte skön iaf, hela huvet.

och såhär ser mina jävla halsmandlar ut just nu, äcklig jag vet.
bild ifrån google iofs, så är inte mina, även om det liknar dessa..


pågrund av detta, så får jag ingen sömn idag för har inga värktabletter :(
tycker synd om mig själv just nu, haha .. vrf kommer allt när man ska iväg osv? daemn.

skriver mer idag, när jag har lust.. om inte så blir det när jag frisknat till lite.. /ewelina


Kommentarer
Postat av: emelie

usch, haha nu vill inte jag träffa dig ;)

men krya på dig :)

2009-07-20 @ 19:28:14
URL: http://eepp.blogg.se/
Postat av: Marju

usch, låter inte roligt. och bilden va verkligen inte trevlig :s

<3

2009-07-20 @ 20:27:06
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: Marju

haha men gumman, är du immun mot feber? :D

men förstår vad du menar, man kan va hur jävla sjuk som helst, men fan inte ofta dom hittar något..

som nu, jag va nästan 100% säker på att dom skulle säga att jag va frisk och skicka hem mig haha. hade dock "turen" att jag hade sån kraftig lunginflammation att dom fick hålla mig kvar där.



jadu, det är bättre, lite hosta kvar bara, men annars har penicillinet funkat som det ska och känner mig frisk :)



hur är det annars med dig då?

ja, saknar dig också, tycker vi drar ihop alla brudarna sen och hittar på ngt! :)

<3

2009-07-21 @ 00:57:27
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: Lina

jag hade jättestora halsmandlar förut. när jag blev förkyld svullnade dom upp till två golfbollar :(



fick sen en halsböld o höll på att dö. skulle operera bort den akut. då bad jag även läkarna att dom skulle ta bort halsmandlarna. fyfan va skönt det är att inte ha några! märks knappt att man är förkyld längre, bara lite snuvig..

2009-07-24 @ 18:58:24
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0