unna mig något iaf..

nu är klockan 6 precis, och har bara setat hemma inatt ändå, blev inte iväg..
istället har jag bara setat framför datorn, kollat runt , kikat på film och
snackat gamla minnen med mj, jo har ju en hel del när vi umgicks som mest.
alla sådär gamla vänner man umgicks med förut, man saknar ju det ibland tyvärr..


nattinatti, jätte fräsch osminkad och tröttast jag är.

I hope you find a lot a nice tings out there
Now the memory is all we share




jo tjenare!
rastlöshet.. vafan ska jag göra? jag vågar inte gå upp till B, det är mörkt ute.
men alla andra är där och vill att jag ska komma, vafan.. kan ingen köra liksom!?
måste alla jobba eller dricka, hm jag har fått någon klagarnatt nu, haha..

får unna mig musiken. och den där låten som man nött 2 veckor. fortf kung låt!

Kommentarer
Postat av: aaaaalmeeeee

skön låt man blir lycklig av den:D

2009-07-14 @ 10:57:22
URL: http://almedinaa.blogg.se/
Postat av: maya

åh bästa låten babygirl ;-D

2009-07-15 @ 04:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0