godmorgon slitnast..

haha fyfaaaaaan vilken dag det blev igår alltså, väldigt lång blev den iaf.
började med att jag och olivia fixade oss och åkte o kika på studenterna.
blev där ett tag o det var omöjligt o hitta folk man skulle ge blommor till, haha.
men vid 2-3 tiden åkte vi iaf hem, sen gick vi till tallen och käka kebaaab, heh.
och efter det hemåt, började öla och sen gled vi till malin vid halv 7 tiden.
var skoj där och träffade en hel del studenter från media, inkl annat folk då.

drog till stan vid 11 kanske? kommer inte ihåg, men vädret va kaaasst som fan.
haha men efter man fått i sig några bärs så va de skitesamma, dans i regn.
yeh, skoja inte om att man var dyngblöt sen va? håret kläderna, alllllt va blött.
men skitsamma, jag va ju inte ensam om att bli blöt iaf, haha.
sen blev ja avstängd eller ngt, så jag och julia +vickan drog och käka tills olli kom.
hann träffa lite studenter och annat folk innan jag åkte hem iaf, sovde bäst sen!!!
och inatt blev jag väll väckt sisådär 180elva gånger! men somnade lika fort igen..

idag så ska jag till fagersta och träffa bästigaste alme som kom inatt, hahaha..
så sen blir de nog förbi my och säga grattis eftersom pechy inte ska med.
sen drar vi vidare, nämner inge namn för har inte bestämt vem än :)...

ciao så länge ;* /ewelina

 
ursäkta face't, men bästa tog ju studenten.

Kommentarer
Postat av: amanda

söto! vadå avstängd,från streetdiscot? haha ;D

2009-06-14 @ 15:26:02
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0