haft fullt upp och nu blir det film.

tjeeena!
nu vare ett tag sen jag skrev känns de som, iaf 3 dagar sen..
men vafan, har haft fullt upp med att göra allt och ingenting, men roliga dagar.
alme har ialla fall vart hos mig i fagersta tills igår(onsdag), vilket har varit nice somfan!
hon kommer även igen på fredag, för då äre midsommar och ferre hos branco (y)

idag va jag ut med madde och ligan en snabbis iaf, var dock nykter men hade kul ändå.
även om de va sisådär 100 minusgrader ute, eftersom att klockan va mycket.
sov hela dagen efter alme åkte hem, ända tills halv 9, då marc hörde av sig.

nu sitter jag här och har nyss lagat korv och druckit saft, haha fin blandning va?
iaf, ska kika på film nu, som ja o alme egentligen skulle sett igår, men då blev de skräck!
väldigt ovanligt för att vara oss va? skrämmer upp oss själva som fan också, sjukaaast.

nej, nu blir det som sagt film + saft, sen sova som jag aldrig gjort förr ;D hrhrhr..
ciao;* /ewelina

Kommentarer
Postat av: marylin

god morgon:* hur står det till idag? kram

2009-06-18 @ 15:31:10
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0