mummmaaa!

jo men vad är klockan? 21.30 och jag är sjukt trött.. seg dag alltså.

började med att jag försov mig, och vaknade 10 över 8, så fick skynda mig.
gick till skolan från skogsbo och hann klä på mig på30 min iaf, shit så jag såg ut idag.
men skitsamma, bara en vanlig skoldag liksom, haha började även segt...
fick välja ut lite favvobilder från terminen, sen hade vi lunch, och ja satt kvar i media.
va så jävla trött och inge hungrig heller..
iaf..
vi drog till HP(något kök) med klassen vid 12 tiden och skulle laga thaimat, mmmh!
va riktigt jävla gott och vi gjorde ett bra samarbete jag emma och mickan + speaking.
aja, lägger upp några bilder från idag i köket, och några på maten, mm mmmmh ;)

issa, anni och sara i köket..VÅRAN va mums.. fast de va alla andras å;*

slutade efter det och kom väll hem vid 3 tiden ungefär, sen blev de chill framför tv;n.
snackat en hel del i tele för jag hade så tråkigt tills alla gäster kom för o fira jossan..
så blev presenter för den bortskämda ungen idag också, bärbar data inkl 83305 kläder.
haha jaja, längtar som fan tills jag fyller, men är fan sjukt länge kvar, daemn då!

efter det så gled jag och låtsas bror ut en sväng med bamse, gick runt lite o chilla bara.
och nu sitter jag här och funderar starkt på att gå och lägga mig alltså.

hörs imorrn. ciao:* /ewelina


Kommentarer
Postat av: jennifer

men du är så söööt utan smink ju :D sluta

2009-06-03 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0