trött är bara förnamnet...

woah.. trött som inåt helvete, fast jag inte drack något igår, bara trocadero ;)
drog till jesper vid 8 tiden med anna och issa, och efter ett tag kom matilda.
va väll några pers där, haha var menat att kika på fotbollen, men alla andra drack..
och jag sket då i att sitta själv och kolla på den, men såg iaf lite imellanåt, sämst match!
efter att alla blivit vääääldans knalla, så gled vi ner mot stan, för att de ville ha fyllekäk ;D
träffade lite folk och snackade bara skit, sen så skjutsa matte hem oss vid halv 2 tiden.

jag och en full matildus ;*




idag gick jag upp 10, kunde inte somna när jag kom hem inatt alltså, men men..
gick upp och käka frulle, duscha och åkte med bussen till fagersta för att sedan jobba.
drygt som satan, för de var kasst väder och hur lite folk som helst, TILLS klockan blev 3.
jävlar va vädret ändrade sig och det blev världens rush ända tills vi sluta, fyfan va drygt.
stängde och jobbade iaf tsm med becca, sen kom marc&chankie och körde hem oss. (latast..)

när jag kom hem så började jag med mitt pluggande, IDROTT, som jag trodde jag gjort klart.
men nejdå, min kära lärare hade glömt gett mig 2 andra prov som jag inte gjort såklart..
så nu har jag iaf svarat på Gfrågorna på de proven, och ska snart hoppa in i duschen, skönt.
hörs väll imorrn! ciao;* /ewelina

Kommentarer
Postat av: gissa vem ;)

goodie luckie chukie!

hähä sötis

2009-06-08 @ 00:13:47
Postat av: SOMMARUNGARNA!!

HEJSAN SOLSTRÅLE! :)

Allt bra med dig idag ?



MASSOR MED KRAMA!

2009-06-11 @ 11:12:47
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0