bästa!

åh, har ett sånt jävla nice sommarlov att se fram emot, helt sjukt =D
är ledig en hel del, så blir en massa annat och göra, inte bara dega hemma.

'bara nu i helgen ska jag till v-ås, med några fagerstabor, träffa alme osv.
och på måndag drar jag till sthlm med ange och blir där hos olivia!
lite nice och komma bort från fagersta/avesta, finally..

sen äre massa annat planerat, värmland, linköping, urf, sthlm igen.. 
och kanske gbg i juli med maddekåå. låter de inte underbart?

nej, nu ska jag sluta o skriva o forts snacka med ollii..
ciao;* /ewelina

Kommentarer
Postat av: angelika

<3<3<3

2009-06-24 @ 01:46:18
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

svar; Nej har ingen aning, och jag är inte heller sugen på att köpa eftersom jag har storlek 36/37 :P

Vad tråkitg att dom var för små, dom är riktigt snygga!

2009-06-24 @ 11:08:19
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0