vafaaaan äre här..

tjeeeeena!
som de flesta vet så gjorde jag klart gympan, satt liksom uppe en hel jävla natt, utan sömn.
o ändå så fick jag papper idag på att jag har 3-4 rester kvar!? förbannad är bara förnamnet.
vilken läääärare alltså, få st i våran klass är godkända elr mer, resten har rest/ig, haha?

jaja, skitsamma.. nu ska jag iaf göra grafiskt, så jag får det klart innan vi slutar :)
har väll några photoshop uppgifter kvar bara, vilket jag tror går fort om jag arbetar..

efter skolan ska jag förmodligen ner på stan med Olivia, sen hem till fagersta tror jag.

ciao så länge! /ewelina

Kommentarer
Postat av: maddie

när slutar ni då? :)

förresten.. följ med ner och kolla på studenten här den 13:e?

2009-06-05 @ 13:49:50
URL: http://mmaddies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0