~

Nu sitter jag här och känner för att klaga på allt, men det ska jag inte.
kan ju bara säga att min mage kunde varit lite bättre, så jag iaf kan andas..

har försökt käkat fruktsallad nyss, men gick nog inte så bra ändå.
får väll försöka lite senare och se om det går bättre, blir iaf fagge idag.
så nu ska jag bara ta tag i tvätten, städa och sen börja plugga lite.

fastna för låtfan idag då.
"Välkommen till ett nytt land som på ytan verkar vara så enkelt och fridsamt.
Och jag älskar detta land för i min famn håller henne kär men det är pinsamt
när vi tar frihet för givet och ser hur politiker dom river upp mänskliga rättigheter
som integritet amigo lyssna på för när du skickar sms eller email är det nån som läser
av det som du skrev, kan se på vilka hemsidor du är och anledningen är?
Som i alla tider som det alltid är, skylls det på att terrorismen är här.
Ett enkelt trick som bär fram genom samhället här och där men hey!
Övervakning av folket, säg vart har jag sett det förut? Hmm, just det i en diktatur!
Vänta, Sverige? Här och nu? Vill stoppa terrorister så dom stoppar mina kärleksbrev i register,
mina kärleks-sms sitter nån och läser av innan min älskling fick dem?"


pussss

Kommentarer
Postat av: Marju

hm ja jo, orkar verkligen inte med det här :/

skulle inte klaga över lite magsjuka så jag får ligga hemma och jobba med det jag behöver.. eller ngt liknande. men som sagt, bara kämpa! :*

2009-03-13 @ 10:03:27
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0