kortfattat.

shuuue! haha fifan, orkar egentligen inte skriva nu men..
får bli ett kort inlägg iaf, för sen ska jag sova, och försöka krya lite.
galen helg alltså, fredags vare skoj i v-ås tills 4 på morgonen, haha.
blev en tupplur för mig och alme innan tåget gick mot fagersta, hih..
så tog tåget till fagersta kvart över 6 på lördag morgon, och alme honkade såklart!
sov nog ganska länge, sen blev de marc och sen ferre hos jaime.

mer om allt dedär imorrn. bjussar på en sliten bild från lördag morgon.
och en bild från lördags kvällen .. =)

  puuuuussss och god natt /e

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, God natt på dig ;P Härliga bilder x)

2009-03-30 @ 03:39:51
URL: http://sweetjonnas.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: ah, men dom är ju snigga ;) ajrå, jag vågar fan itne använda mina ännu för det är så jävla slaskigt överallt =/

2009-03-30 @ 10:49:58
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0