nykter helg

Jag vill bara skrika, men det orkar jag inte ens.
kan ju ha varit så att jag haft träningsvärk hela dagen och även magvärk, mmmmh..
och så blev det hårdare pass på gympan idag då 2 grupper gjorde uppvärmningen, uoff
men blev rätt nöjd med våran iaf, fast idioten som vi körde på slutet tog nog kål på alla?
aja, rätt skönt med basket efter de, sen nu ska jag hem och chilla, daemn va skönt.

men vad ska ewelina göra senare då?
har faktiskt ingen aning, eftersom de flesta ska festa, o ja ska VA nykter..
får väll umgås med några och bara ta det lugnt helt enkelt, poffff!
för imorrn blir det jobba hela dagen, sen ska jag umgås och kika film på kvällen (y)

Är galet shoppingsugen och skorskorskor behöver jag verkligen
även om jag har en massa skor, så är jag trött på dem, vill ha nya liksom........

orkar inte skriva någe mer, så take care homies!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0