smells like spring!

okey, nu blir det kort inlägg, för ska snart glida uuut en sväng.
blir promenad med M, eftersom han snart drar iväg och sviker oss !

men iaf, så gick ju sam provet idag åt helvete, omprov va?!
sen så skulle jag haft natur prov också, men de blir av nästa vecka.

när jag kom hem satt jag mig på balkongen o plugga, ganska oskönt!
satt inte heller fel med kaffe, cigg och musik i öronen, nejru!

jag har beställt 4 par solglajjor från coolshop.no , lite skönt de känns =)
även beställt lite småplagg från ellos, och skor såklaaaart..
våren är ju liksom här, så bara o förbereda de mesta då ;D

och imorrn blire chill dag, först skola, sen gym & sim.. sen till fagge
för er som vill umgås med mig och lite folk, hör av er!

skriver mer sen. pussss

Kommentarer
Postat av: jenny.

fan, riktigt snygga brills dom hade :D

2009-03-19 @ 20:57:57
Postat av: amanda

var det enkelt att beställa därifrån? :)

2009-03-20 @ 23:04:28
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0