lite random

aamen tjenare :)



känns lite som jag glömt bort det här med och skriva blogg, hihi.

har legat i magsjuka i 4 dagar nu, så har inte setat vid datorn förens igår.
och jag har fan aldrig mått sämre, jo kanske, men jobbigt var det :( ..
nu mår jag väll hyfsat, förutom min magvärk som jag gått runt med hela dagen.

Imorgon så blir det plugg hela dagen för min del, hemma dock.
har ju en jävla massa att ta igen efter mina sjuka torsdagar...
samhäll&natur prov för min del nästa torsdag då, och matten
sen blir det även en massa media, som foto och grafisk, daemn.

och fifan va mitt sportlov och de senaste helgerna varit kanon!
jag höll verkligen igång hela lovet, så jobbet sista helgen va ganska segt.
men det skadar inte mig, jag är ju dum nog att festa ändå, rätt så vanligt.
orkar dock inte berätta varenda dag på sportlovet, så nöjer mig med detta.
och den helgen som va nyss, kan ju varit den skönaste på länge, nykter..
en hel jävla helg nykter, blev nått glas vin på lördag, men inget supande.

nu blire film och sen sussa, pussss


 


Kommentarer
Postat av: patricia

sv: yeas, gjorde ju affischen/biljetterna så de är väl de. Mer information kommer ju senare, när han har fått alla bitar på plats =)

2009-03-12 @ 11:34:51
URL: http://patriciaar.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar. awu vet itne, verkgie jätte jobbigt men vill att alla läsre sa bli nöjda awuu jasså så synd krya på dej iaf :) med mig är det jätte bra :D

2009-03-12 @ 17:08:18
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0