snart bär det av :)

shuuue!
och vad är det för väder vi har?! grått, blåsigt och kallt som fan.
ge mig sommar, nu nu nu! läste att det faktiskt blir värme snart :D

aja, har iaf gjort lite nytta idag, har hunnit plugga, städat och packat,
eftersom på torsdag drar jag och några brudar till kläppen, ganska nice!
men vafan, hoppas på lite sol tills dess iaf, så vi får en helhärlig helg :)

för övrigt har jag tankat en hel del musik, och filmer nu idag.
eftersom att jag hört att de blir lite hårdare med att tanka..
läs mer på ; http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2604781.svd
nej men lite jobbigt kommer det att vara, så får ligga lågt ett tag.

tänkte länka några bra låtar som blev min musik idag då !
pitbull - room service
black eyed peas - boom boom pow
Lil' Jon feat. Elephant Man, The Game & Ice Cube - Killas
busta rhymes ft pharell - G-stro
baby bash ft pitbull - girls gone wild
DJ Noodles Feat 2 Pistols, Glasses Malone, One Block Radius - Stand Up
cassie ft akon - lets get crazy
rick ross - we grind
akon ft melissa - Yalli Nassini
Che'Nelle ft. Colby O'Donis - Stranger
gyptian - love against the wall
Keri Hilson Feat T-Pain & Lil Jon - Hey Girl

och nu orkar jag inte länka fler heller, haha hoppas ni gillart!
 pussss  /E


Kommentarer
Postat av: joel

hustlaaaa!

2009-03-30 @ 23:36:07
Postat av: ALMUTT

akon ft melissa - Yalli Nassini <3

Che'Nelle ft. Colby O'Donis - Stranger, haru inte tröttnat på den än snyygging ?

2009-04-01 @ 19:48:11
URL: http://almedinaa.blogg.se/
Postat av: funda

bra låtar de! ;)

2009-04-05 @ 22:53:56
URL: http://latchamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0