crazy!

it's never gonna be the same...
wäääy, fuck this va :(
kan inte älska någon som behandlar mig som skit.
och jag har blivit som jag blivit, kan ju bara brås på en sak.

va ju ett tag sen jag skrev, så ska skriva lite om helgen nu.

fredag;
drog till västerås för att träffa mina babes alme&mexx!
först så blev de donken och vänta på alme, seeeegast som vanligt ;)
så under tiden så hör jag någon ropa ewelina, men jag såg inte vem de va.
men oj, therese va, var säkert 2 år sedan jag träffa henne, gaaalet.
drog iaf till bussen när alme hade kommit eftersom vi skulle till hässlö.
när vi väl va framme insåg vi att vi tagit bussen som gjorde att vi fick gå 6 km, hahah!
men träffa på några grappar som visade oss vägen dit, tur va väll det alltså ;D
va iaf studentfest vid hässlö, för de som bor i studentlägenheter, galet!
mer om de 5 timmarna där behöver jag inte nämna mer än, riktigt roligt!
drog in till stan på natten någon gång med brudarna och sen vidare till sura, hihi.

lite bilder från fredags iaf, hehe



lördag;

vaknade väll sisådär 8 på morgonen, efter att gått och lagt sig 4-5 på natten.
så kändes lite jobbigt, men halvsov iaf fram tills halv 11 då det inte gick och somna.
lite seg jag va i kroppen, träningsvärk som fan, både jag alme och michaela, hahaha.
som tur var så va jag iaf inte bakis, men de va ju vissa andra, haha ;)
gick och käka pirra med michaela, men halvvägs ner kändes de som den kom upp igen.
så drog hem till michaela och vila ett tag innan jag hoppa in o duscha och börja fixa.
drog iaf till västerås rätt sent, runt 9 tiden och mötte alme på stan osåååå..
sen drog vi till bäckby och träffa lite folk, och alme fixade sig där också ;D
efter någon halvtimme där så åkte vi i lilla saaben till bjurhovda och festade, wääy klockan 12!
va ganska soft där, och drack inte så värst mkt eftersom jag va sjukt trött alltså.
sen åkte vi igen vid 2 till stationen, och jag drog hem till michaela o slagga :)

söndag;
soooooov så jävla skönt ända tills dom där små började skrika igen, whääk =(
men gick iaf upp runt 1 ändå, så de va rätt så skönt :D sen käkade vi och jag drog hem.
väl hemma i fagersta, så va de världens oväder och jag gick från stationen i det, brrr.
sen så blev det nörda framför datorn och även kolla på 5;an ett antal timmar (y)

okey, nu kommer kanske ingen läsa för det var en massa =)
men har iaf kvar det, så jag kommer ihåg lite för mitt minne är (n)

PUSSS /E

Kommentarer
Postat av: mexx

så jävla sjuk helg :D haha!

ses imorrn bitch ;) <3

2009-03-23 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0