illa, så jag spyr på detta!!

klockan är fem över fyra, och jag har inte lagt mig än..
vet ni varför?  -jag har haft så sjukt mycket i skolan och är tvungen o plugga..
har setat med idrotten i snart 2 timmar, samhällen i 1 timme, och lär göra annat nu.

tidigare idag så var jag i skolan, sen blev det fagersta, umgås med de bästa.
drog till jaime med marc. sen kom chankie, visar, dani, jennifer lite senare, skoj fan!
helt sjukt vad man kan ha roligt med dom, fast det är vardag och inte finns ngt att göra.

nej, nog om detta nu, det blir att fortsätta plugga, sen tänkte jag ut och gå en timme.
efter det blir det väll duscha, sen pallra mig till bussen, för att sedan gå i skolan!!!
babye /ewelina

bjussar
på en sliten bild från lördag morgon.
skratta om ni vill, för jag ser förjävlig ut.. oredigerad oxå!

Kommentarer
Postat av: patricia

sv; jahaa ;D aa, du har tur du kvinna!

2009-05-27 @ 12:58:04
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0