min favoritfärg kom försent!

har inte haft en enda riktig lektion idag, vi började med att fixa oss på en gång.
sen efter allt vi gjorde så blev de käk, väldigt fina var vi när vi gick runt sådär, haha!
nej sen efter det vart det engelska, men vi skulle redovisa på måndag så..
blev att kika på modevisningen, sen slutade vi direkt efter det :}
så jag va påväg hem och ville ha sällskap, men då hoonka ja på marju ist.
så vi satt väll där från vi slutat till drygt kvart över 4, sen blev de skogsbo!

väl hemma så satt jag mig och kikade på tv, kollade mina studier och nu?!
nu sitter jag här, och tiden har bara runnit iväg, har iofs vart ut o träffa gra.
även varit ut med bamse 3 gånger sen ja kom hem, haha snart kommer ange.

och var inne och kollade min mail nyss, bara för att jag fått hem mina klänningar.
så har dom fått en exakt likadan fast en ny färg.. BLÅ woah, gillade ju den MKT mer :(
 <-new one  <-och den ja beställde för ett tag sen..

plus att ja nyss fått hem 2 andra klänningar, bikini och skor, men de får ni se en annan gång ;D
för kanske blir att jag använder något av de på avslutningen, de visar sig helt enkelt!

nej, nu ska jag ut och möta ange, sen blire glida runt med people.. hörs då!
/ewelina

Kommentarer
Postat av: sophia

håller med!

den nya är så väldans mkt snyggare än den med svart eller rosa. Blått är en fin och somrig färg =) Kul med lite variation. köp den också vettja ;)

2009-05-21 @ 00:40:59
URL: http://sophiproff.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, verkligen oerhört ;)

det ska jag ha, vi kan väl ringas i helgen?

puss!

2009-05-21 @ 10:36:21
URL: http://eepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0