:D:D:D:D

sho, hahahah jag är så sjukt övertrött just nu så jag orkar inte ens skriva blogg, så jag slänger upp några få bilder från helgen istället, blev verkligen inga bilder alls eftersom man va lite rund under fötterna, fintsomfan! :D fredags blev det iaf lokalfest, kul som fan och träffa alla möjliga tills det spåra, sen drog vi med marc och gled tills vi käkade på grillen, efter det drog jag pontus, kim och lisa på efterfest 1, sen efterfest 2 och kom till mig vid halv 4. sen så somnade jag och pontus vid halv 7 för vi härja snacka skit och drack lite, skulle upp halv 9 eftersom jag skulle jobba, gaaanska slitet va det, sen lördags blev några bärs på slutet av kvällen, och idag vaknade jag och lisa vid halv 12, och nu är jag heeelt död så ska duscha, sen blir det att umgås med lite folk, bara tare lugnt och dricka sjuuukt mkt cola ;*





hahah äckligaste/slitnaste bilderna, men vafan crazy helg med bebis!
puss ♥/ewelina

Kommentarer
Postat av: hanna g

snygging ;)

2009-11-22 @ 17:12:31
Postat av: maya

habibis!

2009-11-23 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0