bättre sent än aldrig..

sho! är lite seg med att uppdatera.. va ett tag sen, så kan börja med tisdagen; kan ju säga att dagen blev roligare än förväntat.. träffade en hel del folk, va med min bästa alme också och hann även med en snabbfika med matilda, maggie och bella på cafégränden innan jag drog med tåget till fagersta..sen blev det ut och härja, träffa ringvägenligan en sväng, hahaha! sen har ja minnesförlust, tror jag gick hem och sov. onsdagen skulle jag på praktiken men mådde inge bra alls, hade inte sovit mer än 3 timmar, så somnade om och drog till avesta på dagen, träffade lite folk och hann även kika förbi ep på kvällen, de va nice. torsdags så va jag på praktiken, hann inte med mkt alls, blev sväng med markus efter de, och sen hem igen och sova runt 2 tiden.. nu sitter jag här och har ont i hela kroppen, och väntar på seglisa eftersom vi ska va nyktra idag!!! ohp nu ska ja ringa pontus kom ja på, så hörs sen. pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0