inte långt kvar nu..

sho! endast ett dygn kvar tills jag blir arton, va ska man säga? äääääntligen kanske.. haha fyfan va dessa år har dröjt, men nu så. Jag har dock ingen lust att skriva just nu, för börjar bli ganska sliten. Har haft praktik från 09.30 -21.00 idag!!! haha , hade inventering.. och det var bland de drygaste jag vart med om. tur man får ledigt på fredag för det ;) förövrigt så är det säkert att alme kommer på fredag iaf, haha nu behöver hon inga pengar iaf eftersom att jag ska dit över dagen med mormor,morfar och min mami så följer hon sen med till fagersta, wooho! nej nu ska jag inte skriva något mer för har inget vettigt att säga. Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0