får besööööök ..

tjenaaaa.. klockan är bara kvart över 4, och jag är redan hemma, såjävlaskönt ;)
för en gångs skull så fick jag sluta 3, istället för 6, och hur perfekt va inte de då?
min älskade vän michaela kommer hit om ett tag, och fyfaaan va jag har saknat henne!
plus att alme smsterra mig idag om att hon ville till fagersta men inte kunde, stackarn :(
mina 2 bästa vänner saknar mig lika mkt som jag saknar dom! drygt när man inte ses lika ofta..
iaf så blir det att umgås med michaela ikväll, och sen nästa vecka blir det förmodligen alme!

whateveeeeer... nu om någonting helt annat. jag har varit nykter 2 helger, snart 3, och ska klara 4.
hur duktig är inte jag då? ni som känner mig väl, vet att det är starkt gjort av mig, så måste skryta.
blir att träffa lite vänner idag, glida över och säga hej, sen får vi se om det blir film ikväll elr nå!?

imorgon blir det avesta, ska försöka göra klart rummet och slänga ut all skit så vi kan "renovera"

nej nu ska jag in i duschen, sen möta michaela! ciao♥ /ewelina


Kommentarer
Postat av: mexx

i love you <3

2009-10-16 @ 16:50:00
Postat av: amanda

men på halloween festen skaru dricka right? ;) om du fortfarande ska dit?

2009-10-16 @ 19:39:14
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: patricia

Woho ;D duktigt!

2009-10-23 @ 08:54:01
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0