ha ha ha ha ha ha

ojoooooojoj, va jag är övertrött alltså, kom precis hem efter en kul runda i fagersta!
började med att vi drog hem till dani, sen vidare upp till branko och spela spel, wääy.
lite senare skulle de iväg på fest, så jag drog iväg med maddek och jonte på färd.
skjutsade folk och det blev så segt, vi hoppades på att något skulle hända, och?
jo tammefan så händer det. började med okq8, sen vidare till nerprejjad bil i diket!
haha inge mer tänker jag skriva här, men fyfaaan nu är man väll allt sprallig att få veta.
vlt imorgon förmodligen, och fp på måndag, hrhr fast mest vill man ju veta vilka...

aja, nu ska jag faktiskt ta och försöka sova så jag kommer iväg till avesta imorrn iaf.
pussss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Ibrahim

jo och du gick ju och la dig vid 4 redan? haha MINST 2 timmar senare ;)

2009-10-18 @ 14:45:51
Postat av: ewe(jag)

svar;

haha äh, försökte iaf gå och lägga mig efter inlägget, men blev väll några timmar jag låg vaken :)

2009-10-18 @ 22:39:31
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0