höst :(

on my way.. nu kommer den här jäkla hösten som jag mår skit utav.
skriver inget här, men det kommer fixa sig iaf, så småningom när jag får vilja.
sen efter det som hände igår gör ju saken myyycket bättre, verkligen inte...
i varefall så kunde jag inte bara vara hemma idag, så drog ut med m först, sen stan.
träffade på alla andra där, och drog med de till dani, så blev de chill där hela kvällen.
jag och j och a gjorde mat, fan va gött! förutom, a gjorde pastan kletig, hahaa..
vi har iaf nästan kikat klart på säsong 1 av true blood, är sista avsnittet kvar o kolla.
grymt bra, och det är vad vi nött hela kvällen, samt musik underhållning, haha (y)
har nyss snackat tele med först min kära mexx, underbart! sen mj, och nu alme.
blir så när man har sömnproblem alltså. måste sova för jag ska jobba imorgon, så ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0