hur pigg som helst..

tjaaaennna! ligger i sängen med syrrans bärbara just nu, skönt som fan.
idag så vaknade jag halv 11, efter att ha somnat 6 imorse, ganska sjuk är jag också.
kunde inte somna om eftersom jag knappt kunde andas, jävla hals och nästäppa alltså!
så gick upp, umgicks med mami lite, sen kom marc och hämta mig vid 4, och vi åkte till avesta.
när jag väl var hemma, så satt jag mig framför tv;n eftersom jag var helt död i kroppen..
det dröjde fan inte länge innan jag ändra mig, och gick ner för att vila istället, uuupsi va..
skulle aldrig gjort det, för vaknade igen vid halv 9, haha ingen höjdare alltså, så nu är man pigg.

just nu funderar jag starkt på att ladda ner någon film, men kommer inte på någon ny!?
äh, får bli någon som ligger uppe bland nyheter då, och någon som sägs vara bra, wäääy..

ciao så länge ♥/ewelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0