lördag

tjenaaa.. och idag är det ännu en nykter dag det ska bli för mig, wooho!
igår(fredag) så va jag ner på stan med ep, träffa pechy snabbt också sen hemåt..
efter det drog vi till ep's mormor&morfar och vi hade huset för oss själva, chill som fan!
blev laga lite mat, lyssna på musik senare mot kvällen så blev de godis framför idol (y)
dock brukar jag inte gilla idol, eller kolla på det, men det var helt okey faktiskt..
lite senare fick vi skjuts till stan, kollade läget lite och träffa massa folk, fylleungar!
skönt de känns när man är nykter, men ändå jobbigt när alla andra är dryga och fulla.
kom hem strax efter 2, och slocknade nästan på direkten, och blev väckt runt 4 igen, hah.

imorse klev jag upp halv 12 iaf, ep vakna strax efter och vi städa lite och chillade bara.
sen kom marc och hämta oss, och vi åkte till fagersta, så nu sitter vi här, och ska strax iväg.
kan uppdatera mer imorgon, har inte tid nu. ta hand om er ♥/ewelina


Kommentarer
Postat av: Amanda H

fin blogg du har!

svara gärna på frågan i bloggen äru snäll :)

2009-10-24 @ 20:29:22
URL: http://amandahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0