roligaste kvällen/natten :D

faaaaaaan vad jag älskar michaela, hon gjorde min kväll/natt som fan,träningsvärk i magen.
jag vet inte om jag har så mkt att säga, för orkar inte detaljera, men först så va vi hos mig
vi drog till servus och handla, hyrde film osv.. och sen blev det rysare vid 12tiden hos mig.
innan så va vi så övertrötta, skratta, snacka skit och härja helt enkelt, ibland får man va omogen.
iaf -michaela gick in på toaletten, efter 3-4 min ringer det på min tele, michaela ringer står de?
jag svarar och hon skriker " jag har fastnat i toaletten" och hur tar jag de?
HAHAHAH jag trodde hon på något konstigt vis satt fast i toalettstolen eller något, hahaha..
så jag springer och låser upp med skruvmejsel och där står hon vid dörren och säger;
"det gick inte att låsa upp" hahaha, oh daemn va jag garvade, fick fram helt fel syn av "fastnat".
efter en halvtimme så kunde man andas och snacka normalt igen, fan så jävla sjuk grej.
och inte nog med det, så hände det en hel del andra saker också, men orkar inte skriva.

det var ju egetligen tänkt att jag skulle till avesta idag, men orkade inte för va på sovhumör idag.
nu är jag påväg ut och ska möta dani och jennifer, sen vidare till dani, sen blir det hemåt.
och lite senare ikväll så ska jag hitta på något med maddek, eftersom vi blivit nykterister ;)

brrr, det är kallt, så har tatt på mig varma plagg. stickad tröja, leggings, uggs och vinterjacka.
ciao♥ /ewelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahhaha :D:D:D

2009-10-21 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0