totaly dead

shoo! nu har jag precis vilat klart lite, va så sjukt trött när vi åkte iväg, så somna nästan i bilen påväg hem från avesta. iaf, så drog marc, chankie och jag till statoil när vi kom till fagersta igen, köpte oss kaffe och korv, haha blandningen för mig va värst men! efter det så blev de liten runda, sen åkte jag hem och satt mig här, vilade lite nyss men inte länge alls, så är fortfarande lite slut. har knaprat något mot min rygg så blir helt sjukt seg av dom och har inte ork till någonting.. just nu så funderar jag på att dra upp till jaime, annars blir det ut med de andra igen en sväng.. längtar tills klockan är kväller, så jag kan sova och vakna tidigt för att sedan åka till v-ås ;D!
ciao så länge mina kära läsare♥

Kommentarer
Postat av: Frida

eeeh, jag är inne i stan hela dagarna ;) Min praktikplats ligger mitt i smeten :P På stora gatan utanför punkt ;D

2009-10-25 @ 18:25:49
URL: http://friidalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0