övertrött?

hahahaha jag sitter och skrattar så mkt, gjort hela kvällen alltså, faaan sovdags?
nja, först ska jag berätta lite om dagen tror jag, en kortis iaf.
börja med att vi drog till lastella med pontus, sen va jennifer o alla där också.
efter det drog jag och olivia hem, chilla och sen följde jag henne till busseeeen..
sen blev jag rastlös när jag va hemma och som tur va så hörde jennifer av sig då.
hon kom upp till mig, sen drog vi till dani och poppo popcorn, angeliqa kom osv.
och fyhelvete va vi garva, verkligen sjukt.. jag tror jag har träningsvärk i magen!!
kan inte säga något annat än, vilka bruuuudar, helt sjukt va underbara♥.
sen kom dani, visar och dia också. kollade på wallander-cellisten, den va fan bra.
och efter det fick vi tråkigt så vi åkte iväg till statoil, drack kaffe och så hände lite.
men det tar jag inte upp, fan sjukt va de men kul alltså, bara komiskt va...
nej nu har jag skrivit helt fktup såg jag, men orkar inte ändra :-D är för trööööttt..

innan ni drar från sidan så kanske ni också skrattar lite, inte som mig men nästan!!! ;)


hahahhaa skrattar fortf lika mkt som första gng jag såg den! ciao ♥/ewelina

Kommentarer
Postat av: nadja

det är kul när man är övertrött =D puss nadja

2009-09-28 @ 12:50:56
URL: http://gingier.blogg.se/
Postat av: patricia

sv; en kniv och typ en såndär rotfrukt av något slag, haha! veganen vettu ;)

2009-09-28 @ 13:36:28
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0