uppdatering 12/9

tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena, var ett tag sen va!
nu tänker jag inte ödsla tid på att skriva nå mycket, men lite iaf :)

har haft fullt upp de senaste 2 v., eftersom jag har praktik på vardagar.(09.45-18.15)
sen på helgerna har jag antingen festat eller så har jag jobbat, så ingen dator..
har varit med om en hel del på slutet, fifan både massa bra och massa dåligt.
jaja, sånt som händer, men igår var jag iaf nykter som jag lovat mig i 2 helger fram!
blev utgång med lite blandat folk, de flesta var väll dyng, själv så var jag nykter.
jobbig dag, perfekt kväll, och idiotisk natt.. annars så var det väll helt okey.
idag ska jag bara chilla hemma, upp till marc förmodligen, sen så till mig med några.

en ganska skarrig bild från igår, med de 2 jämnlånga, och långben! :-D

(kommer inom kort)

Kommentarer
Postat av: marc din pojkvän

bättre än hor avesta

2009-09-12 @ 20:26:49
Postat av: jaaaag

aaa väldigt :) puss vännen!!!

2009-09-13 @ 11:04:46
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0