17/9

tjaaaa... nu vare väll ett tag sen, har inte kunnat skriva något, vart i fagersta.
umgåtts med de bästa, ja lovar er alltså. blivit chill hos b, m eller j för de mesta med folk.
även vart ute o glidit eller hos mig med "smågrapparna", som jag fått kontakt med igen(y)

har inte tid att skriva på veckorna, även om jag har huuur mkt som helst att skriva om.
har praktik på h&m, vilket de flesta vet, träffar ju även folk där, och det är fan roligt alltså.
men väldigt jobbigt, när man inte är van vid så långa dagar, utan pengar också, menmen..

btw, så färgar jag nog brun/röd snart, så fort jag får löningen... ;-D sakna färgen verymucho!
sen ska jag även försöka komma ihåg att ja ska gadda mig snart igen, när pengar rullar in.
har även några favvisarkläder, som jag garanterat ska köpa, och då rullar pengarna ut igen.
på det sättet äre både drygt/bra att jag packar upp nya varor, man blir ju ganska sugen vaa..

nej nu sitter jag hos mig med ep & m och kikar på kändisdjungeln, nyss idol ;-D
ska snart ut och röka, sen ska jag lägga mig och försöka sova, fan fiiiiiiiint :)
hörs väll när jag har tid för dator, och kanske dyker upp nå bilder så småningom.
ciao♥ /ewelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0