VIIIILKA DAGAR ALLTSÅ!!

shoo! fyfaaan va slitet det är, ingen ork till något just nu...
kom hem för ett tag sen från angeliqa, bästa marc hämta mig så ja slapp gå i kylan.

(de få bilder som vi lyckades ta på nyår finns på facebook)

NYÅR blev lyckat som sagt, förutom de små skadorna som hände, men de får man ta.
började med att vi drack där i lokalen men de närmsta, drygt 20 pers tror jag vi va..
kom det lite fler, blandade vänner, och runt 22 hade de flesta droppat in och vi va en massa där.
drog hem runt 4 tiden då vi bara va c:a 20 pers kvar, sen åkte vi tbx dit igen och somna halv 7.
Dagen efter nyår, så vaknade jag 10 redan, satt och chilla och väckte alme och olivia vid 12.
sen beställde vi feeeet pizza och delade på, och så åkte dom hem och jag drog upp till angeliqa.
där fortsatte vi festa, johan kom och vi blev bjudna, sen kom de andra upp senare och drack lite.
runt 4 tiden drog vi hem till tahiri, och visar slockna rätt fort så jag och a va vakna med elvahar.
drog hem runt 7 till angeliqa och sov till 1 på lördagen,bestämde oss för att köra 3dagars då...
blev att käka, sen drog jag hem, sov en stund och hade ingen lust alls att dra ut men blev så
så jag mötte henne och drog upp till jaime och förfesta, hem till mig och byta om och till GM.
efteråt så drog vi ett gäng till my's pojk på efterfest, sen blev det yttligare en efterfest till 6tiden
då jag angeliqa, visar och elvahar drog hem till dom och lyckades slockna där kl 8 på morgonen.
söndagen va sliten, vaknade halv 2 då jag och a drog och käka, sen hem till henne och sov.
hann även en sväng till coop & ica, sen blev det chill hela kvällen och natten framför tv;n.

nu har jag även bestämt mig att jag ska vara nykter några veckor framåt, wish me luck!

grattis till min älskade bästa vän som fyller 19 idag, pusssss ♥

 


Kommentarer
Postat av: aaaaalmeeeee

TAAACK BÄBIS :D <333333333

2010-01-05 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0