BLOGGEN ÄR TILLBAKA!

shuuululu! hade tänkt att börja blogga lite igen, endast för att skriva av sig.
känns som att facebook är för jobbigt för att uppdatera allt man gjort under en dag?

jag kan ju börja med att berätta att JAG HAR TAGIT STUDENTEN, fyfan va ja är bra!
bästa veckan i mitt liv, ja svär.. men kommer uppleva grymma veckor i sommar också.

igår va jag och alme helt slitna, men tog oss upp till tahiris på kvällen iaf.
tog sällskap med omar upp dit, sen kom vi till dom runt 9 kanske?
och deras mamii hade gjort smörgåstårta och grejer, lite söt hon är va.

nu sitter jag här heeelt själv, utan min bästavän a, som åkte hem igårkväll till v-ås.
är vissa perioder då hon stannar flera veckor, och det känns förtääskigt när hon åker.

nu hade jag tänkt att sova lite, klockan är ju trots allt 04.30 och jag ska upp 11.

godnatt ♥
/ewelina


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon :) <3 hoppas du sovit gott!

2010-06-16 @ 09:41:48
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0