måndag - solig dag

bloggen är lite under ombyggnad som ni kanske ser..
shuu! sorry för den dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp, eller nja har inte varit vid datorn om man säger så. somnade ganska sent i lördags, blev en hemmakväll med vänner och familj. lirade lite UFC och kollade på skräckisar hela natten, så slockna runt 7 på morgonen. I söndags så klev jag upp runt 2 och hjälpte till ute med poolen, eller soldäcket om man säger så, så man kan gå runt och ligga där och steka i sommar. fick även besök av R en snabbis, sen satt jag och planerade sommaren eftersom jag inte kommer få så mkt ledigt. Idag har jag varit ute och solat, när solen har varit framme då, sen har jag tagit mig ett dopp i poolen och även lagat mat och  strax ska jag åka iväg och handla lite...

kanske skriver ett inlägg senare, annars får ni ha de bra tills vidare! ciao♥ /ewelina


så sjukt fin låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0