fortfarande sjuk...

shuuu... kom precis hem till skogsbo, blev att jag åkte till avesta igår eftermiddag.
mötte upp ange och olivia och tog en fika på stan sen gled vi till ange och chilla.
snacka skit och lyssnade på musik och härja tills olivia gled.. då drog vi och handla.
sen hem till henne igen och kikade på film och tog de lugnt bara, trevlig dag faktiskt.
slaggade över hos henne och vaknade med att jag inte hade någon röst, helt pajj!
blir inge t.o.k imorrn heller eftersom jag fortf är sjuk, jävlafaaaan också...
får hoppas att dom kommer till urf i år, så jag inte missar ngt .

så sitter hemma nu & ska ha en myskväll med familjen, eftersom alla andra festar.
blir thaimat strax, sen ska vi hyra film och köpa popcooorn, mmhm... ciao så länge♥


Kommentarer
Postat av: malin

hej :D jag vet är dålig på det, ska försöka komma ihåg o göra det varje dag. glömmer helt bort det där med bloggen :D jotack det är bara bra! själv då stumpan? längesen jag såg dig! <3

2010-03-05 @ 20:04:08
URL: http://maladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0