internet shopping!

shuuululuuu! är lite bättre idag, endast hostan som vägrar släppa, men den går nog över!
så imorrn blir det förmodligen skola, och ta igen de mesta jag missat...
vafan ska man göra när man är sjuk och är hemma liksom? jooo, kika lite kläder kanske?
klickade hem 3 klänningar nyss, så jag har lite till sommarn, bättre ute i tid än sent ;)
 


blev dom här, och den sista är vit (inte svart som på bilden)
 haha, nu får man bara se hur fan dom sitter på? annars blire babye och sälja.

Nu ska jag ta mitt feta assss och röra mig til bussen för att åka hem till Avesta. ciao!


Kommentarer
Postat av: Maggiebell

skitsnygga klänningar - perfect for you girl!

jo, jag träffar ju nästan aldrig någon förutom på helgerna, och såklart Linnea och Gabbi som jag gymmar med och Oliver så inte så konstigt om jag inte ser dig ofta, är ju i Västerås hela dagarna! men vi måste styra upp något snart :*

2010-03-11 @ 15:34:02
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0