TISDAGS MYYYYYS...

aloohaaa.. hemma och är sjuk än, så blir hemma hela dagen igen...
det var sjuuukt kul i lördags trots att jag var nykter. helt otroligt va bra t.o.k var live!!
söndagen och måndagen var dessvärre... ingen röst på 2 dagar, haft feber och halsont.

alltså imorse blev jag väckt klockan 8, av ngn snut som ringde, först trodde jag någon drev.
för han sa va, va, va tusen gånger för han inte hörde va jag sa...men de var pg.a min röst.
hahah inte bra..tog ett tag innan jag förstod vad han ville, men det var inge allvarligt iaf..

är hemma än, men tisdagar är ju underbara, finns inget bättre på tv än vad de finns idag?
först är det dating in the dark, sen desperate housewife och sen cougar town!!

imorrn ska jag försöka ta mig till skolan, åker till sthlm med klassen så det ska bli roligt.
prata med m nyss så känns som jag måste bli frisk tills imorrn, så ja får träffa henne å.

slänger upp några bilder från i lördags, resten finns på facebook.



(klicka på bilderna för att få se dem lite större!)


Kommentarer
Postat av: Maggiebell

saknar dig ewe:*

2010-03-09 @ 19:21:44
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0