rude girl

shuuuu! haft fullt upp, valborgs firande i västerås som va heeelt awesome!!!!
och sen har jag pluggat och jobbat för fullt...
nu sitter jag och kirrar lite nya skivor som man kan ha i bilen, fester, hemma and so on..
påtal om det så tycker jag det kommer nya remixer av rude boy hela tiden!?
men rude girl med jaicko lawrence fastna jag för... men NU sean kingstons rude girl?
är den bra eller dålig? jag vet fan inte vad jag tycker, de visar väll sig efter några gånger..


iaf så är denna med jaicko nice som sagt, kanske för den är rätt lik rude boy ;)?




nu ska jag ta slagget så jag orkar upp till skolan imorrn, så tare lugnt nu så hörs vi när vi hörs! ciao♥


Kommentarer
Postat av: ali

dom va ju naict

2010-05-06 @ 18:46:37
Postat av: lisa

men vafan är de för wannabeeee låtar!??!? :P:P

2010-05-06 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0