2 december vaaa?

så jääävla trött jag va i morse, helt sjukt. jag ville fortsätta sova, men blev väckt vid kvart över 7!
så fick snabbt hoppa in i duschen, tvätta håret, sätta upp de och dra till bussen vid 10 i 8.. ;/

när jag väl kommer till skolan så insåg jag hur mkt jag ligger efter, inte bra alltså.

kvar o göra, påminnelse till mig själv!!!!!!!
*MDU, PROV+frågor+grupparbete
*ENG, grammatik
*SVE, antiken+skrivning+recension
*NA, stjärnan+grupparbete
*SAM, PROV+socialgrejen..

daemn.. allt detta innan jullovet då, plus nya uppgifter..

så idag efter skolan blir de tammefan o plugga då, om jag inte somnar framför tv;n som igår!

igår var de första december och jag låg hemma o va sjuk, fast tog mig till skolan vid 2 för prov..
det gick iaf bra, hade prov i helkroppsmassage, men fan va ont i händerna jag hade efteråt!
aja, jag skriver sen när jag har tid, annars imorrn ;*
/E


Kommentarer
Postat av: jenfa

shiet kvinna, plugga nu :D

2008-12-03 @ 09:43:53
Postat av: Marju

okej, jag nöjer mig med lussbullar :D så kan jag fixa glögg haha :D

2008-12-03 @ 10:05:20
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0