25&26 november

alltså, ni? de är helt sjukt att de snart är jul, wowowihwaaaaaah!
mindre än en månad.

aja, igår så hann jag inte skriva blogg för jag var hos issa hela dagen;*<3
blev att vi va på akupunktur, sen mys hela dagen och film & gott!
prata lite skit oså, prata om hure blir med sportlovet, iiih lite skoj!

sen blev de lite bus mot natten med er, och ja ni som fick sms, flååt.. inte jag, inte hon.
märkte på morgonen, 68 levererade, rooooligt.... tack kåmpis.

och idag har jag varit hos doktorn, elr ja min låtsas morsa ;) på vårdcentralen.
och fyfan, fick ta blodprover o massa, och sticka i fingret, daemn hemskt ;S
visade sig iaf att d börjar bli bra nu med all skit jag haft, så hoppas påre!

efter d har jag bara chillat i skolan och inte gjort så mkt mer, pratat och lekt i ps&flash :D

blev stan efter skolan med issabellibu, och sen kom joel ner ett tag och umgicks, & issa drog
senare kom även nattis, och joel gled, då drog jag och hon och va med raz & lajnus, trevlig dag.

nu sitter jag här, är sjukt trött och klockan är bara 22.10 ;S men det blir & sova, om ja kan!

puss och godnatt, hörs imorrn ;*



/E

Kommentarer
Postat av: marc

undra på att alla lysnnar på allt jag lysnnar på:P

2008-11-27 @ 00:03:26
URL: http://cff
Postat av: Frida

Sv: Men det är ju bara att be din mamma eller pappa registerar sig så kan du använda deras konto :) Jag har lagt bud genom kenneths inlogg :)

2008-11-27 @ 08:56:21
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: issa

love you <3<3<3

2008-11-27 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0