balen i avesta

väldigt skön dag faktiskt även om jag bara fick 2 timmars sömn imorse.
åkte till avesta vid 9, solade och träffade lite folk på stan innan skolan..
sen hade vi en lektion, där jag hade matteprov, som jag forts med imorgon.

efter skolan blev det kolla balen med olivia, jennifa och cilla. pusssss!
några av mina fina vänner på balen;
emelie n och tobbe
hanna och räkan
 andré och emelie
 hah, bääästa! kicko, bäver, nerv o lax ;D
 lite småstolta över att åka motorcykel dit!
mikkis och glenn
 mina finaste! j & j :*
 emelie p och larre
 robin? och melissa
 karp o sophie
 emelie l och hampus
någon och kåll
 linnea och någon
 becca och någon
 alex och ida
 och sötaste valpen får avsluta!

synd att jag missa några av mina finingar bara.. men alla var sjukt fina alltså!

nu ska jag sätta igång och plugga igen... ciao ;* /ewelina

Kommentarer
Postat av: J

Hemsk bild på mig fan!! :P / Pechy

2009-06-10 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0