woooah!

shoo! har sovit 2 timmar på morgonen, vi slockna halv 10, och gick upp halv 12, fyfaaaan jag är helt död.. Igår blev det iaf att dra upp till jaime på fest, fick många under bordet eftersom jag själv va nykter och lärde de gbg'arn som slog på ganska snabbt för dem! Hade i vilket fall kul och det var trevligt att umgås med de kära gamla vännerna igen. Efter det så drog jag hem till werme och chilla med några andra tills klockan va 5, då drog vi andra hem till mig och skulle försöka dygna, men det gick ju som det gick? haha.
nu ska vi gå ut och få lite luft, hörs mer sen. ciao ♥





hahahah toooooker! vi andra tyckte han va ganska lik va ;D

/ewelina

Kommentarer
Postat av: matayah

saknar er mina habibisar !



love

2009-11-05 @ 22:19:18
Postat av: ewe(jag)

men va :D vem är "matayah"? ;p

2009-11-08 @ 22:57:22
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0